Sistem za prodaju karata

Tehnologija je promenila i način prodaje ulaznica i kontrolu ulaska posetilaca  u razne sportske ili druge objekte. Učinila ih je efikasnijim i omogućila bolju kontrolu i praćenje broja posetilaca.

U pitanju su softver i hardver kojim se na savremen, elektronski način prodaju karte za neki događaj, a da pri tome korisnik u realnom vremenu ima sve potrebne podatke o broju prodatih karata, njihovoj poziciji na stadionu  i ostale korisne informacije, kako grafički, tako i numerički prikazane. Softver olakšava prodaju karata, izbor mesta, njihovo grupisanje, itd. Zahvaljujući grafičkom prikazu svih mesta na stadionu moguće je, recimo, prodata mesta označiti crvenom, rezervisana žutom, a slobodna mesta zelenom bojom.

Način prodaje karata je prilagodljiv potrebama korisnika i može biti jedan od ili kombinacija sledećeg:

  • Prodaja na blagajni
  • Prodaja preko posrednika, firmi koje se inače bave prodajom karata za različite vrste događaja
  • Prodaja preko interneta
  • Prodaja na automatima, tzv. elektronski kiosk

Karte mogu biti različite:

  • Papirne karte sa odštampanim barkodom za pojedinačne ulaske na određenu utakmicu (štampaju se prilikom izdavanja)
  • Elektronske RFID „čip“ kartice za sezonske karte (parametriziraju se prilikom izdavanja)

Jedan ovakav sistem ima primenu u sportskim objektima (hale, stadioni, bazeni…), ustanovama kulture (muzeji, istorijski kompleksi, galerije…), ali i kod sistema javnog transporta (autobuske stanice).

Tehničke informacije o sistemima za prodaju karata iz naše ponude možete pronaći u brošuri na ovoj stranici, a za sva dodatna pitanja i informacije nas možete direktno kontaktirati.

FOTOGRAFIJE

BROŠURE

thumbnail of Sistem za prodaju karata
Sistem za prodaju karata